اهداف
از آنجایی که بر اساس اهداف بیش گفته این شرکت از دیدگاه ماهوی سازمانی سرمایه گذار تلقی می گردد(به تبعیت از شرکت اصلی) و در افق بلند مدت بعنوان محور هلدینگ صنایع پیشران و دانش بنیان در عرصه ساخت و ساز و تولید حضور دارد لهذا سازمان تشکیلاتی خود را متناسب با انتظارات آینده سازماندهی می نماید.
و با عنایت به مفاهیم ارائه شده ترجیحاً فلسفه کاری خود را بر مبنای ساختارهای منطبق با استفاده از ظرفیتهای بازار سرمایه و بورس کالا و عرضه محصولات خود در این بازار استوار می سازد.
نظارت بر فرآیند تولید Q.C و سرعت بخشیدن به تامین نیازها بر اساس تجربه و تبحر و تمرکز مسئولیت ها و پاسخگویی حذف اثرات منفی تولیدات داخلی و تقویت بازار مصرف با رویکرد تولید داخلی با کیفیت و قیمت مناسب با ترقیب اهداف ذیل:
۱- تنوع محصول و به روزآوري فناوري و دانش بنیان نمودن برخی محصولات
۲- تحقق كامل برنامه هاي توليد و استفاده از تمام ظرفیت های کارخانهجات متعلقه
۳- بهينه سازي سيستم ها و فرآيندها و واحد R&D با هدف توسعه محصولات
۴- مديريت هزينه ها و گسترش بازاریابی و فروش و گسترش سهم بازار
۵- مديريت مصرف انرژي و استاندارد سازی
۶- توسعه بازار و جذب حداکثری نیازهای داخلی و گسترش صادرات
۷- رضايت مشتري و تکمیل فرآیند مشتری مداری در کیفیت، کمیت و قیمت
۸- كاهش ضايعات محصول و برگشت به چرخه تولید
۹- جلوگیری از خروج ارز از کشور
۱۰- ایجاد اشتغال پایدار
۱۱- ورود چرخه تولید در بورس اعم از تهییه مواد اولیه، عرضه محصول و سهامی
عام نمودن شرکت
استراتژی
تولید محصولات مورد نیاز کشور و جلوگیری از خروج ارز و منابع کشور.
ارتقاء سطح امنیت در صنعت ساختمان و گسترش تولید داخلی با رویکرد افزایش سهم بازار بر اساس توان تولید.
تولید در مسیر فن آوری و تثبیت جایگاه کارخانجات در لایه مجموعه های دانش بنیان.
ایجاد ظرفیت تولید برای انبار یا Make to Stock: MTS،
تولید براساس سفارش یا Make to Order: MTO و
مهندسی بر اساس سفارش یا Engineer to Order: ETO بر اساس شرایط اقتصادی.
توسعه صنایع مرتبط و تشکیل شهرک صنعتی فن آوری به منظور گردآوری مجموعه های تخصصی دیگر در حوزه ساختمانی و گسترش صادرات محصولات تولیدی.
ایجاد فضای لازم به منظور ورود مجموعه کارخانجات در بورس کالا.
استراتژی رهبری هزینه (Cost Leadership ): كسب برتري در رقابت از طريق توليد محصول با کیفیت وكمترين هزينه ممكن می باشد.
استراتژی تمایز (Differentiation) : محصولاتی تولید میشوند که در صنعت مورد نیاز هستند و به عنوان محصولی منحصر به فرد تلقي ميشوند.
